Kad ti život da MS, ti napravi Barice...
Upravo bi to bio pravi naslov Nutty priče, koja je više od samo još jednog branda zdravih pločica na tržištu. Nutty Barice napravila je Maja, pokretačica branda Nutty, kao odgovor na dijagnozu Multiple skleroze i temeljitu promjenu prehrane. Cijela priča počela je 2020. godine, kada je nakon zagrebačkog potresa Maja po prvi put osjetila neuobičajne simpotme - trnce u nogama, neugodni osjećaj stiska, stalni umor. Iako se cijeli svoj život, profesionalno i privatno, bavila sportom, Maja je odjednom imala sve manje snage, pa je čak i uspon stepenicama postao izazov.
Potvrdu dijagnoze MS-a dobila je ubrzo nakon toga, a već tjedan dana kasnije ležala je na prvoj medicinskoj terapiji. I baš tada dogodilo se to da je firma u kojoj je radila zatvorena čime je ostala i bez posla. Ipak, stara poslovica kaže kad ti život da limune, napravi limunadu, i baš tako je Maja od dijagnoze i promjene svoje prehrane i životnih navika napravila Barice.
Prva Barica
Prva Barica, danas poznata pod imenom Bee Original, nastala je iste godine, u ljeto kada je Maja prvi put otišla na more i nigdje nije mogla pronaći snack koji može uvijek imati uz sebe, a da je nutritivno dobar i pritom nema rafinirane šećere. I tako je počela praviti snack od sastojaka koje je smjela konzumirati – bademi, lješnjaci, kikiriki maslac i med. S obzirom da su orašasti plodovi iznimno vrijedni i kao energija našem tijelu i kao hrana za mozak, Barice Bee original i Green is in imaju čak 58% orašastih plodova u svom sastavu.
Od prvog griza tada još neimenovana pločica oduševljavala je sve koji su je probali, i tako se rodila ideja da svoju pločicu ponudi tržištu. Prve Barice kupcima su stizale zapakirane u papir za pečenje, Maja je sama radila dostave, a njeni prijatelji su pomagali u pakiranju i distribuciji. Sve dok nije došla prijava za Startaj Hrvatska.
Startaj Hrvatska
Zajednički je to projekt SPAR trgovačkog lanca i Nove TV, pokrenut s ciljem podrške malim domaćim poduzetnicima, sa željom da se na police SPAR trgovina lansiraju njihovi inovativni i visoko kvalitetni proizvodi. Brand Nutty formalno je osnovan početkom 2021. godine, a nedugo zatim slijedila je prijava na projekt Startaj Hrvatska, kroz koji je cijeli Nutty tim na čelu s Majom prolazio sve procese dolaska jednog proizvoda na tržište. Od audita i HACCAP-a, preko papirologije i dobavljača, kroz tri mjeseca Nutty je stasao u pravi brand s tri pločice: Barica Bee Original s medom, Barica Green is in s agavinim sirupom i marelicama, te Barica It's a date s datuljama. Nedugo zatim pridružila im se i četvrta Barica – Better Together, donoseći spoj kakaa i naranče. Kvalitetu i iskrenu priču branda prepoznali su i kupci pa su Nutty Barice postale HIT proizvod druge sezone Startaj Hrvatska i našle se na policama svih Interspar i SPAR trgovina.
Od 2021. godine sve četiri Nutty Barice ponosno nose žig Živjeti zdravo, čime je njihova kvaliteta potvrđena na nacionalnoj razini. Barice Green is in & It's a date nose i oznaku vegan. Sve Nutty Barice su bez glutena, bez palminog ulja, soli i rafiniranih šećera.
Vizija i misija
Nutty brand i tim od prvog dana imaju jednaku misiju –mijenjati percepciju ljudi o hrani te ponuditi međuobrok koji će svojom kvalitetom i sastavom biti najbolji izbor u svim okolnostima – od školskog odmora i pauze na poslu, do treninga, izleta u prirodu ili duge vožnje.
Iako su namijene svim dobnim skupinama, Barice posebno vole mališani, ali i mame koje im ih rado daju kad je vrijeme za nešto slatko. Iza Nutty branda stoji Majina osobna priča, a svojim prehrambenim izborima ona je i danas uzor brojnim ljudima. Brand koji je napravila je sve ono u što i sama vjeruje, a Barice su najbolje što je mogla dati – i sebi i drugima.